Viimati muudetud: 16.10.2023

5.d klass käis Eurovisioonil

5.d klass käis 25. septembril ERM-is Eurovisioonil, kus esinesid Shate imelised tantsijad ning laulsid Laulupesa imeliste häältega noored ja lapsed. Oli valitud 16 Eurovisiooni hitti ning pärast kõikide esitluste kuulamist (ja vaatamist) said kõik kohalviibijad anda oma hääle enda lemmikule. Lõpuks võitis Hispaania lauluga "SloMo". Ma olen kindel, et kõik, kes tulid, said imelise kogemuse.

7.a glämpingumatk 5-6.juunil 2023

Möödunud juunil ööbisime klassiga Jõgeval, Torma Glämpingus. Sõitsime 5.juunil umbes nelja paiku rongiga Jõgevale, sealt edasi läksime bussiga ööbimiskohta. Kohale jõudes viisime oma kotid glämpingutesse ja läksime koos matkajuhiga lühikesele matkale, kus jagati palju kasulikke metsatarkusi. Kui olime matkalt tagasi jõudnud, õppisime lõket tegema. Sellele järgnes õhtusöök ning peale seda oli meil palju vaba aega palli mängida, grillida ja ilusat loodust nautida. Enamik meist läks ikka öö saabudes magama ka. Hommikul sõime hommikusööki ning alustasime tagasiteed Tartusse.

6.a tegevused septembris

Mesikäpa jooks

See päev oli reede 22.september. Sellel päeval kõik koos klassiga kirjutasime looduse kontrolltööd pikal vahetunni ning peale seda hakkasime minema kaubamaja juurde, kuna seal toimuski mesikäpa jooks. Meil oli kaks tiimi, kes tulid võistlema ning teised klassikaaslased tulid kaasa elama. Kõik kes jooksid olid tublid ja nad andsid endast kõik. Tervel klassil oli väga tore ja me kogusime elamusi ja arendasime oma klassi grupi tööd.

Prügikorjamis päev

18.septembril käis 6.A klass maailma päästmas sellega, et tegid prügikoristust Annelinnas. Klass jagati gruppideks ja kõik korjasid eluringi keskusest lidlini välja. Väga mõnus oli vahepeal koolialast välja saada ja koos sõpradega midagi head teha!

mesikäpp
6.a klass Mesikäpa teatejooksul

6.b reis pärnumaale

Meie klass 6.b läks kevadel pärnumaale reisile. Meil kõigil oli väga lõbus ja kõik jäid rahule. Me käisime vannikinos aga enne seda tegime kartuliküünlaid, siis käisime alpakafarmis ja pärast käisime liblikamajas. Alpakafarmis nägime alpakasid, kassi, kitse, kanu ja tibusid. Liblikamajas nägime liblikaid, papagoisid, merisiga ja kilpkonna. Pärast liblikamaja käisime korraks ka kaubamajas šoppamas.

5.a klass teatejooksul

Liikumisega
Algas Septembrikuu
Mesikäpp juhuu!

7.d õpetajal külas

Kuidas me suve alguses klassijuhatajal külas käisime.
Ühel palaval päeval juuni alguses, mõned päevad enne kooliaastat lõpetavat aktust käis 7. (siis veel 6.) D klass oma klassijuhatajal Jaanal külas. Oli neljapäevane päev ja päike lõõmas. Kell 11 kogunesime kooli juures, kus jagunesime autodesse ja vabatahtlikud vanemad ning paar teist tuttavat täiskasvanut sõidutasid meid õpetaja koju. Klassijuhatajal oli suur maa ala, linnast väljas väga kaunis ümbruses Emajõe ääres ühe kõrgemat sorti künka jalamil. Kohale jõudes olid kõik pahviks löödud- kas see on tõesti õpetaja Jaana kodu?? (Positiivselt, muidugi). Sai kuulatud kõlaritest muusikat, sporti tehtud erinevaid mänge mängitud, vorste grillitud, head-paremat söödud ja joodud, tantsitud, lauldud, veesõda peetud jne. Mõned hulljulgemad poisid hüppasid oma mehisuse tõestamiseks Emajõkkegi, ronides sealt üleni värisedes ja lõdisedes välja. Kõnealune sündmus toimus muidugi õpetaja valve all. Tsiteerin nüüd kuidas mõned teised klassikaaslased seda varajuunist päeva meenutavad:

-“Mängisime discgolfi ja teisi mänge. Saime ka väga head sööki. Käisime ujumas ja tegime veesõda. Mulle väga meeldis ning sain palju uusi mälestusi juurde.”

- “Kõik oli väga tore, paljud käisid ujumas. Kuulasime head muusikat. Mängisime tennist, võrkpalli, jalgpalli. Tegime ka veesõda. Grillisime vorste, sõime salatit. Pärast bussiga linna minna oli väga lõbus.”

-”Õpetajal oli suur maa ala kus sai hästi mängida discgolfi. Mõned viskasid palli mäest alla ja üles üksteisele. Õpetaja grillis ka vorste mis maitsesid hästi. Paar klassikaaslast käisid ka korra ujumas külmas vees.”

-”Tegin veesõda, käisin ujumas, tantsisin ja mängisin erinevaid mänge ja tegin harjutusi rõngaga.”

Lõpetuseks toon Anni Variku öeldu tema isiklikul palvel eraldi välja:

“VÄGA TORE JA LAHE. Kuulasime muusikat ja mängisime mänge. Käisime ujumas. Läheks veel. Nautisime ilma.”.

Usun, et kogu 7.d klass nõustub, kui öelda kokkuvõtteks, et 8. Juuni aastal 2023 oli meie jaoks väga edukalt ja vahvalt veedetud päev. Aitäh õpetajale, et ta meid külla kutsus.

7.c klass kevadmatkal

19. aprill 2023 7.c klassi õpilased ja õpetaja (sellel ajal 6.c klass) käisid kevade projektinädalal klassimatkal ilusas looduses . Alustasime Tartu rongijaamast ja sõitsime Tõraverre. Sealt kõndisime edasi ja läbisime väikse matkatee Peedu külla. Keset kõndimist me tegime armsa klassipildi ja nägime ka ilusaid sinililli. Ka Peedu külas peatusime ilusa silla juures, et teha väikese pausi. Jätkasime teed Elvasse ja sealt ka ühtlasi meie matk lõppes. Tartusse tagasi tulime maaliiniga Tartu Bussijaama.